En blodig historia!

Amigos! Nu har vi varit pa on Cazumel i 3 dagar och langtar efter att komma ivag och upptacka nya platser. Carl haller for fullt upp att ta dykcert och det har varit en intressant upplevelse. Till skillnad fran nar jag tog dykcert har man har inga lektioner - man bara kor! Jorge gav en 3 minuter lang introduktion pa stranden och sedan var det bara att hoppa i. Inte nog med det var vi nere pa ca 40 meter pa det forsta batturen (nar han tar cert for 18 meter - MAX).  Carl har verkligen maximal tur i allt som har med dykning att gora. Efter forsta dyket kommer han upp till ytan med blod insmetat i hela ansiktet. Jag svimmade lite smatt med drog klamkackt till med " du har nagot i ansiktet" for att inte skapa kaos. Det var iof bara nasblod. Carls kommentar till dyket - " jag dog 4 ganger". 

 I ovrigt ar allting bra! Jag drog runt pa stan ensam da Carl ar borta och har fatt ett nytt smeknamn - Barbie! En marklig kansla att med sina 1,58 cm uppfattas som nagot for catwalken da snittlangden pa man har  ligger pa 1,40.  Nej nu ska jag tillbaka till sovsalen och veja undan for Don Juan dar inne och hans bakfylleandedrakt.

Adios!


Kommentarer
Postat av: marlene

Carl Barbie? Förklara ;)

2010-10-17 @ 23:12:21
URL: http://marlenelindstrom.blogg.se/
Postat av: mikael

men calle! du måste ta hand om dig! det är onaturligt att dyka. människor ska vara på land!

2010-10-19 @ 10:40:33
URL: http://albinobloggen.blogg.se/
Postat av: angelina

Hahah kajsa så jävla ql å läsa:)

2010-10-31 @ 21:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0