The central american-dream. Efter 2 veckor...

The central american-dream. Efter 2 veckor i det kalla men ack så vackra Quetzaltenango är vi nu färdiga med staden. Skulle vilja skriva denna text på felfri spanska men våra läsare kanske skulle bli något förvirrade. Xela bjöd på de första graderna under 15, underbara husmammor, magkramper, spontana utgångar med efterfest hos locals, yoga, karaffer med vin, flörtande lärare, iPhoneäventyr, seconhandahopping, rån och annat smaskens. Kan bara säga som så att Kajsa Olander är superwoman som gärna säger nej när någon rycker i väskan." stopp! Det här är min kropp" är andra episka uttalanden min kvinna gjort till män som ville ha sig en dejt. Staden har verkligen levererat både på gott och ont. Men här skiljs också våra vägar åt. Iallafall för ett par dagar. Kasja och Makis tar sig idag till Lago Atitlan medan jag känner att lite sol skulle vara på sin plats. Tänkte spendera helgen i Monterrico vid gränsen till El Salvador för att återskapa den förlorade brännan. Även investera i kamera nummer 4 för att dränka er (så småningom om möjligt) i privata foton. Vi ses i San Pedro Kajsalita!! Uppdatera gärna igen om du vill komplettera vårat äventyr i Xela. Vill citera Gandalf men hittar inte orden. Puss!


Kommentarer
Postat av: Alice

ÅH ÄLSKAR att "STOPP DET HÄR ÄR MIN KROPP" används även på andra sidan atlanten, funkar i alla lägen, alla länder!!!

2010-11-15 @ 16:02:22
URL: http://albinobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0